- Kod:
-
[b]Pełna nazwa Państwa:[/b]
[b]Stolica/Siedziba władcy:[/b]
[b]Ustrój:[/b]
[b]Ród panujący:[/b]
[b]Aktualny władca:[/b]
[b]Herb/symbol:[/b]
[b]Religia dominująca:[/b]
[b]Grupa kulturowa:[/b]
[b]Prowincje startowe:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Drzewo genealogiczne rodu panującego:[/b]
Ogólne zasady tworzenia Karty Państwa:
1. Na start państwo może zajmować maksymalnie 10 prowincji.
2. Ustrój może być opisany jednym zdaniem np: Monarchia elekcyjna. Może też być opisany szerzej, jeśli jest to coś niestandardowego. Dopuszcza się nawet istnienie republik, choć trzeba będzie dobrze uzasadnić dlaczego taki twór powstał na ziemiach od tysięcy lat rządzonych przez monarchów.
3. Ród panujący musi być kanoniczny. Nie ma jednak różnicy czy będą to bogaci Lannisterowie czy biedni Reedowie. W przypadku republik lub innych rządów nie-
4. Stolica również musi być kanoniczna. Nie można wymyślać sobie zamków czy miast z palca.
5. Herb może być herbem rodu panującego lub symbolem całego państwa. Może być opisany tekstowo lub umieszczony jako obrazek.
6. Religia musi być kanoniczna.
7. W grupie kulturowej wybieramy Pierwszych Ludzi, Andalów, Rhoynarów lub Valyrian. Kultura musi mieć też sens geograficzniy. Wiadomo, że na północy raczej valyrian nie ma (no chyba, że gracz to bardzo dobrze uzasadni).
8: Historia musi opisywać jak nasze państwo powstało. Przez wojnę? Unię personalną? Dobrze by było również opisać dlaczego to akurat ten ród objął władzę a nie inny.
9. Drzewo genealogiczne może być w formie tekstowej bądź graficznej. Jakość grafiki nie ma znaczenia. Ważne tylko, żeby na pierwszy rzut oka można było określić kto jest królem a kto następcą i tak dalej.